Då var det dags igen.

Att gå till skolan alltså.
Känns väl ganska okej. Måste dock ta tag i mitt fotoprov. Upphovsrätt. Kan väl inte vara så svårt, jag vet ju vad det innebär i stort, ska bara få Anita att förstå att jag förstår:P Men det blir säkert bra.

Morgondagen börjar 10.30 med Historia. Sen är det Samhälle, Svenska och sen bär det hemåt igen. Promenixandet med Herrman ska utföras bland annat. Lite plantering i mitt trädgårdsland som pappa har delat av från gräsmattan med en fin slipers, TACK!
Jag har köpt en massa konstiga fröer och lite sättlök. Ska nästan bli kul att börja kriga mot sniglarna igen.

På torsdag ska jag till Lund och Patrik. Det var alldeles för länge sedan sist. Blir mycket kaffe;) Sist vi träffades drack jag inte ens kaffe... Så länge sedan är det alltså. -.-
Patrik är den första(och antagligen sista) människan som jag har träffat genom internet. Snacka om att vara nervös när vi skulle träffas utanför Lunds Domkyrka.
Jag hade praktik hos en fotograf intill kyrkan, förrförra julen måste det varit, och skulle möta honom utanför huvudingången.
Jag hade aldrig pratat med honom i telefon, utan bara mail+msn. Plus något sms lite då och då.
Och så kommer jag runt kyrkan och ser en stor "äcklig" man stå där och röka.

Snacka om att få panik...

Men ja, Patrik fanns bakom gubben:P Så det gick bra:) Haha, så mycket man hinner tänka på så kort tid:P

Men egentligen är internet helt fantastiskt. Så kul att träffa människor man inte skulle träffat annars, jag är ganska säker på att jag inte hade träffat Patrik annars. Lundastudenten från Hörby. Och det hade varit trist!

Helgen har annars förflutit ganska lugnt. Ont som tusan i höfterna igen. Ska ta med mitt intyg, som kom för ett tag sedan, till dansläraren imorgon. "Inflamation i muskelfästet" var visst mitt problem. Skönt att ha det svart på vitt...

Undrar när resultatet från Högskoleprovet kommer. Och när det nationella provet i SvenskaB är rättat. Ska bli intressant att se båda resultaten..:P

Nu ska jag se klart CSI på femman. Sen blir det dagens säkert fjärde samtal med Peter, idag har luren gått varm;) Har pratat med honom ovanligt mycket idag, men det är bara kul=)


Lite såhär, på tal om ingenting, så letar jag efter någon mysig restaurang till lördag kväll när Peter fyller år. Några tips?


Sov gott:)

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0