En härlig torsdag

Sitter på kax och försöker få ihop polishundgrejen.
Känner mig dock lite omotiverad.

Väntar på att någon lärare ska ringa från Magnus Stenbock. Men det verkar ta tid. Måste ha det klart till imorgon. Måste bli klart imorgon. Men ring då!!

I eftermiddag, om typ 20 minuter, sticker jag till Lund. Fint väder fick vi också:) Härligt! Kanske borde man ge sig av direkt nu. Får se.

I morse brann en gård ner i Åstorp. Eller ja, logen brann ner. Huset klarade sig. Två hästar dog... usch.. Här finns en film om eländet. http://hd.se/astorp/2009/04/16/tvaa-haestar-omkomna-i-vaaldsam/


Nu ska jag få något gjort innan jag sticker. Tjing så länge.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0