Frågerunda

Sitter på skolan och gör ingenting. Så jag läste lite bloggar och hamnade hos Olater. Där hittade jag en frågetur som han i sin tur hittat hos Blondinbella. Rent tidsfördriv. men det ser iaf ut som att jag gör något;D


Lovar du att vara ärlig:
Jajemen.
Du heter: Caroline Eva Madeleine
Smeknamn: Carro, men det är sällan någon använder det idag.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Någon lugn och smörig.
Beroende av: Sol.
Vad behöver du mest just nu: Ledighet.... Från skolan iaf.
Vad tror folk om dig: En aning förvirrad, men oftast glad och positiv. Kan bli riktigt arg väldigt snabbt.
Stämmer det: Jodå...
Vad får du oftast komplimanger för:  Hmm...  Att jag är äkta blondin, kanske ingen komplimang men jag tar det så ;D
Vad säger du för att imponera på någon: Ingen aning. Jag babblar väl på som vanligt bara.
Hur imponerar man på dig: Berättar att han/hon är journalist ;) Då lovar jag att jag spetsar öronen...
Brukar du skratta för dig själv: Jodå, ibland. Eller ja, ganska ofta faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Sitter med bilder till sesam. Puss" från Peter.
Var bor du: I hus utanför Åstorp, ibland i Peters lägenhet i Åstorp.
Trivs du där: Ja.
Äger du några converse: Nix.
Sprit, cider, vin eller öl: Hm, cider.
Vad har du för mobil: Sony Ericsson z530i.
Nästa mål i ditt liv: Att komma in på Journalistlinjen i Skurup. Eller i alla fall någon av de journalistutrbildningar som jag har sökt.
Hur svarar du i mobilen: "HejdetärCaroline" eller "Caroline" om det är något allvarligt.
Vem ringde du senast: Percy.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: han gav mig portkoden till trapphuset och undrade var vi blev av.
Antal timmar sömn inatt: Åtta, lite mindre kanske. Men där omkring.
Sov du ensam: Nix, bredvid Peter.
Brukar du komma i tid: Ja, oftast.
När mår du bra: När det är fint väder och jag är ledig. Eller när allt går bra i allmänhet.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Färgglatt, typ rött eller orange. Gärna turkost.
Vad tycker du om fötter: Bra så länge de inte är i närheten av mitt huvud:P

Vad saknar du: en riktig sovmorgon. Men det kan vara måndagströttheten som talade där...
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller mjölk.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30-23.00.
Är du blyg: Ibland. Om jag inte känner personen så kan det väl hända att jag är ltie blyg.
Sysslar du med någon idrott: Jag har ridit mycket, men nu är det mest en springtur lite då och då.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hm... Svår fråga. Ta reda på vad som egentligen rör sig i huvudet på en kille kanske. Kanske inte.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Vad är det värsta du vet: Tester på djur.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: beror på definitionen av att slösa.
Vad längtar du till: Studenten. Helgen. Torsdag.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja.
Om fem månader: Hoppas jag att jag pluggar journalistik på något kul ställe.
Om ett år: Hoppas jag att jag antingen är klar med min utbildning, eller har ett år till innan det bär ut i arbetslivet. Och då hoppas jag att jag kan få något jobb...
Du samlar på: Kvitton, biobiljetter, kom-ihåg-lappar. Allt i min börs. Därför har jag en modell större:)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Peter. Antingen blir han utskälld eller så får han trösta mig.
Har du strumpor på dig nu: Strumpbyxor, så det räknas väl som strumpor.
Är det okej att gråta: Ja har man bara en anledning så. Att gråta för att andra ska tycka synd om en är inte ok.
När grät du senast: Hm, ingen aning.
Bär du glasögon eller linser: Läsglasögon när jag läser. Annars inte.
Har du piercing: Nix. Eller ja, hål i öronen är det enda.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Är du bra på att laga mat: ja, det vågar jag nog säga;).
Är du flygrädd: Vet inte, har aldrig testat
Hur vig är du: Som ett kylskåp. Inte alls. :P
Vilken är din favoritglass: Mjukglass med strössel en varm sommardag. Citronsorbé går också ner:) All glass egentligen:D
Tror du på ett liv efter döden: Ja, någonting efteråt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Springer lite då och då när andan faller på. Inte så ofta att det kan räknas som träning kanske.
Vad är det viktigaste i livet: Min familj.


Pust, det där var jobbigt. Men nu är lektionen slut iaf=)

Hej så länge!

//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0