Alla <3 dag

Efter en dag med sex timmars jobb, alltså sex timmar att vara trevlig på;) sitter jag nu slutligen i Peters lägenhet framför datorn. Tänk så mycket enklare allt skulle vara om man kunde blogga från mobilen, som man kan på Bloggy.

Utställningen ResuméTomarps Kungsgård var suverän. Och konstnärerna som fanns på plats var trevliga de med:) Vissa mer än andra dock..
Jag cyklade upp till Tomarp för första gången idag. har sprungit dit innan, men aldrig cyklat. Skönt, vilket härligt väder det var!
Siwan hade bakat en ny sorts kaka, en tryffel på mörk choklad med nötbotten. Mmmmmm........... :D Passade lilla chokladmonstret bra;)

Affären hemma är nu utbyggd, golvet kom på plats efter många timmars slit av pappa o "pippi", johan var nog också där. Så imorgon ska allt på plats. Lösgodiset kommer nog i veckan! =)

Sportlov i veckan med förresten.

Ikväll var vi i Helsingborg på LoveLight eller vad det nu hette. Fint upplyst var det iaf. Träffade  Emma från kax där. Stod bredvid henne ett bra tag utan att se att det var hon.. Hm?

Faktiskt, så belv detta en väldigt trevlig alla <3 dag. Mot alla odds;) Tack Peter!

Nu känner jag hur sängen kallar på mig... Jobb imorgon igen.

Natti!

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0