Artikel från mig:)


Dagisinvigning lockade till skratt.

Dagen har varit väldigt bra. Först på NST i Ä-holm där jag träffade Jöran med flera på brottsofferjouren. Fick en idé till ett reportage om våldet mot kvinnor. Får se vart det leder:)

Sen var jag på HD i Hbg en kort stund. På något sätt känns det lite som att komma hem:)

Därefter bar det iväg ner till stan´ och Mindpark med Joackim och Eric. Riktigt intressant! Jag ska verkligen hålla koll på dem i fortsättningen, på deras bloggar alltså.

Sen var vi i mormors lägenhet och tömde ut lite saker som hon inte kommer att få plats med på boendet hon ska flytta till. Hoppas rummet är klart i helgen som kommer. Det borde vara det.

Nu har jag och syrran varit ute i stallet. Hästarna fick stå inne idag på grund av Herrman. Han är kass i sitt ben, så vi tyckte att dte var onödigt att asa ut honom och göra det ännu värre.
De står på halmpellets nu, vilket sög upp allt väldigt bra idag. Luktade knappt något i stallet heller.

På onsdag kommer veterinär Helene Nöcklestad hit med röntgen och ultraljud och grejer. Jag vill så gärna att han ska bli bra!!!! Känns hemskt det här att inte veta...

Imorgon är det NST som gäller. Hoppas de överlevde min kaka:) Hoppas för övrigt att de på HD också överlevde.

Pappa har sålt husvagnen idag, och nu är de och kollar på en mycket mycket mindre husvagn. En sån som vi behövar om vi ska iväg någonstans i sommar. Den andra var mer eller mindre som en sommarstuga på hjul. Och det behöver vi inte om vi inte ska vara "långliggare" längre.

Nu ska jag kolla på 90210, eller Beverly Hills, hur nu det stavas, med syster yster.

Popcorntime!

//Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0