Bygge, högskoleprov, Malmö och borttappade släktingar...

Nu har pappa med hjälp av  Andreas("Pippi"), Zacharias("Zache"), Kjell och Nicklas fått upp väggar och tak på betongplattan som blev fixad förra veckan. Herregud vad snabbt det har gått! I fredags fanns bara plattan.

"Foderhuset", ett gammalt lastbilsflak, finns också på plats tack vare Håkan och hans lastare. Bild på hur detta gick till kommer! :)

Nu har jag anmält mig till Högskoleprovet! Och betalt också! Så nu är det klart. Skönt, annars hade jag säkert glömt det.

Vi var i Malmö hos min morbror som fyllde pensionär, eller snarare fyller i morgon. Trevligt:) God mat och gott kaffe och kul sällskap.

Dock "tappade" vi bort min andre morbror och moster innan vi ens kom ner.... Missförstånd. Han hade dessutom glömt sin mobil hemma.. Därför blev det ett problem när de inte dök upp där de trodde att de skulle möta min tredje morbror och moster.
( För mig är morbrödrarnas fruar mina mostrar.)

Nu ska jag kila i säng. Imorgon är det först ett möte med en man i Ängelholm, sen blir det föreläsning av Joakim Jardenberg på HD i Helsingborg.  En kul dag alltså:)  Måste fixa en ny bylinebild också. Lite mindre kul. Menmen, det måste göras.

God natt!
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0