Fredag.

Jag brukar tillhöra dem som säger "Äntligen fredag"! eller något i den stilen. Men idag är det inte riktigt så. Jag hade gärna varit på NST/HD i helgen med. 

Inte för att det brukar vara tråkigt på fredagarna på HD, men idag känns det lite annorlunda eftersom man har hel praktik.


Fast o andra sidan händer det en hel del i helgen med.

Pappa har börjat med utbyggnaden av affären, så i helgen sätts väggar och tak upp. Ska bli kul att börja med godiset!

På söndag fyller min morbror år, och det blir kalas i Malmö. Ska också bli kul!

Och någon gång under helgen ska jag upp till Tomarp, jag ska baka en kaka med lågt GI-värde, och sen ska jag försöka hitta en veterinär med ambulerande praktik som har tid att komma ut till min pålle.

Så visst, om veckan var full kan man säga att helgen blir ännu värre:)

På måndag är det intervju i Ängelholm klockan 10.
Sen klockan 13,30 ska jag vara i HBg på HD och lyssna på en kille från Mindpark. Ska bli kul!
Blir nog lite stressigt där emellan, men det får gå.

Nu ska jag avsluta min artikel om förskoleinvigningen i Strövelstorp, sen får jag gå hem:)

Hejhej

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0