It´s a beautiful day:)


Halloj!
Fredag idag, och vilken härlig dag:D
Även om vädret iof inte är så väldigt kul. Och kvinnofrids-tjejen har inte hört av sig. Men annars är det en SUPERDAG!
Imorse fick jag hänga med Micke på planeringsmöte inför helgens+måndagens tidningar. Väldigt intressant. Dock hade jag nog inte förstått ett smack om jag inte hade varit på NST och lärt mig lite koder. Kul att få chansen att vara med! Lite synd bara att man inte ska jobba under helgen, att vara med och se resultatet hade varit kul. Men någon gång ska jag jobba på en tidning. Någon gång ska jag färdigställa resultatet!

På tal om tidning så har jag köpt en 30 dagar lång prenumeration på DN för 50 spänn. Känns lite lagom;)
Jag älskar DN. Sveriges bästa tidning.(Ursäkta HD, ni är bra ni med:)

Nu sitter jag och väntar på att Gustav ska ringa så att jag kan sticka iväg på intervju. Så att man får något att göra.
Ikväll blir det till att förbereda i Boden. Invigning imorgon ju:)

Igår fotade jag lite godis i studion. Här är en del av resultatet.

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0