Melodifestivalfunderingar

Nu har jag lyssnat på Petra Mede en timme för länge för att hon ska vara rolig. Och nu är det dags för den första omröstningen. Jag fattar inte riktigt vad det ska vara bra för. Eller jo, det förstår jag väl- att dra in mer pengar till SVT.
Thorleifs var till och med bra. Ganska kul det där, med ett dansband i melodifestivalen. Och nu gick de visst vidare till nästa etapp:) Gud vad duktiga dansarna var. Jag skulle verkligen vilja testa dubbelbugg:) Ser så kul ut!

Men allvarligt nu- vad är det som gör att folk tittar på melodifestivalen? Är det verkligen för musikens skull?
Jag kan villigt erkänna att jag tittade på förra årets upplaga tack vare Björn Gustavsson. Så mycket bättre än Petra.

Och vad hade Maria Haukaas Storrag på sig egentligen? Såg ju inte klokt ut. Men nu är jag ju inte kille, de kanske tyckte att det var snyggare.

Idag hade vi invigning i boden. Supermycket folk! Så himla kul:) Snacka om att vi sålde mycket godis...

Nu ska jag fortsätta att äta popcorn. Hoppas på piloterna i valet mellan dem och agnes.

Tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0