Onsdag.

Så var man i skolan igen. Som vanligt känns lektionen i Småföretagande B helt onödig. Jag är klar med min monter till Malmö, affärsplanen är inskickad. Dock är min budget inte helt klar, men det där behöver jag hälp med. Så- någon som känner sig manad? ;D

Igår diskade vi alla godisburkarna och fyllde på godiset. Det blev mer än 72 sorters lösgodis. Klubbor och chokladaskar. En hel del alltså. Ett himla jobb att fylla på burkarna, men det är samtidigt skönt att vara klara. Till och med läsken är inne i kylen och chipsen på hyllan. Klart!;)

Idag är det onsdag, som rubriken säger. Imorgon är det Torsdag. Och torsdag betyder HD.
Hur kunde jag tveka inför praktiken på HD? Helt otroligt när man tänker tillbaka på det. Hag tycket inte att det var något för mig- jag skulle ju missa så mycket. Men det gör jag ju inte! Jag har Historia, och fotolektionerna har jag ju på sätt och vis på HD. Fredrick och Fredrik är kanon, bara att fråga så hjälper dem en,om de har tid. Känns bra!

hade jag inte haft praktik två dagar, av fem, i veckan hade jag nog inte orkat med allt. Det är skönt att kunna planera sin dag själv när man är på HD. Inget schema som man måste följa, utan du planerar in saker på tider som passar dig.

Praktiken på NST i Ängelholm var helt perfekt. Jobba självständigt, men om det blev problem var det bara att fråga Sofia eller någon annan. Och att vara på en lokalredaktion är lite annorlunda om man jämför med kax.

Nu ska vi visst ha en genomgång. Jippi. ;)

Hej så länge.

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Julia Barte

Låter inte helt fel med HD och Nst i Ängelholm alltså! Hoppas allt är bra!

2009-02-28 @ 19:21:31
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0