Skola igen.


Sitter i skolan, har kursen Småföretagande B. Och som vanligt har jag inget att göra. Jag är fix färdig med min monter. Det som ska göras är att köpa en "fönsterbräda", dvs. en vit bräda som jag kan ha under mitt "fönster" på mässan i Malmö i mars. 

Jag har en skjorta med mig som jag ska trycka på lite senare, men maskinen var upptagen så nu sitter jag här och gör ingenting. Ganska skönt iof att starta veckan med, men jag hade hellre sovit en timme längre......  

I eftermiddag blir det tryckning av kokböckerna. Måste göra det typ varje dag nu så att jag får ihop några. Köpte en bindningsmaskin- "spiralare" som jag kan använda hemma istället för att göra det här också. Så idag är det bara att trycka ut dem och skära till dem, sen blir det färdigt hemma ikväll:)

Måste in om Biltema i em också, för att köpa ett gäng lamineringsfickor. Till framsidan.

Jag måste fixa DVDskivor också. Datorn var väldigt nära att typ dö igårkväll. Minnet är näst intill fullt, så jag måste få över alla våra bilder. Måste komma ihåg att köpa det!!

Nu ska jag fixa en logga i Illustrator. Kan man inte bara köra in sin "ps-logga" i illustrator? Ska testa.

Hej så länge.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Julia Barte

Hej där, hoppas allt är bra!



Tycker verkligen du ska se Bolt, den är jätte söt!



Vad roligt att praktisera på HD, hoppades på att jag fick en praktik plats där men mina klasskompisar var snabbare än mig =/. Så de får bli till hösten istället. Men går du på gymnasiet? Vart då i så fall?



kram kram

2009-02-23 @ 12:20:47
URL: http://juliabarte.blogg.se/
Postat av: Julia Barte

Jag går också på media programmet fast i tvåan. Då går du text eller? Själv går jag Foto.



Lite läskigt detta ju ;) hehe



Ha det bra!

2009-02-23 @ 16:45:37
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0