Stressiga dagar

I onsdags var det Malmö, i torsdags Göteborg, idag Ullared och till sist Åstorp. Herregud vilka dagar! Men det har varit helt otroligt roliga dagar!
Konserten med Opeth kan ni läsa om här. Migge som skrev:) Det var en upplevelse att vara så nära och fotografera. Det vill jag göra om! Synd bara att bilderna jag skcikade in till HD kanske inte var de allra bästa, det fanns fler som var helt ok. Men de kanske jag får användning för någon annan gång! :)

Igår var vi på Scandinavium hela dagen. Vi vann 4 heldagsbiljetter till både Eurohorse(mässan) och själva showen inne i Scandinavium. Sist jag var där var det på bokmässa den 25 september förra året.
Jag hittade en massa kul grejer till pållen. Bland annat en skitsnygg grimm, blå/gul med vita läderspännen. Tjusigt värre!

Sen köpte jag ett par boxershorts från Back on Track, ett företag som gör kläder som ska verka för att förbättra problem med leder och dylikt. Det är något från Kina, och det går ut på att det finns keramiska trådar i kläderna. Läs mer här.
Kanske kan vara något för mina höfter. Jag hoppas det. Det är ju värt att testa.

Vi kollade på gymkhanan igår också. Vilka killar och tjejer och ponnyer!! Gud vad duktiga de var. Det kommer bilder när jag sitter på datorn hemma, är hos Peter nu.
Sen såg vi 1.50 hoppningen. Kändes lite häftigt att se Rolf-Göran Bengtsson, Sveriges silvermedalgör i OS i somras, live sådär.
Knäppte en del bilder på honom och de andra. De andra innefattar bland andra Peder Fredricsson och Malin Bayard-Johnson, som hon numera heter. Bilder kommer! :)

Nu sitter jag inne hos Peter och ska kila i säng.

Hejhej.
//Caroline

Kommentarer
Postat av: Julia Barte

Hej där, kul att du tittade in på min blogg! Intressant blogg du har, har inte kommit så långt men "so far so good". Så du jobbar på HD i Helsingborg eller? Ha det så bra, kram

2009-02-22 @ 15:34:24
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0