Torsdag!

Torsdag, och praktik. Och en liten sovmorgon till på köpet;) Dock blev det inte så mycket med den, men det känns bra att  veta att man kunde sovit längre=).
En snabb promenad med herrman imorse. Väldigt halt. Nu äntligen har jag kommit fram till receptionen på Equimed, där veterinären jobbar. Hon ska ringa när hon kommer tillbaka från Knutstorp. Tydligen är hon där en gång i veckan.

Idag ska jag fotografera lite godis. hade jag tänkt. Sen väntar jag på att klockan ska ticka iväg till elva, så att jag kan ringa Kvinnofrid i Ängelholm igen. Hon var inte där förrän efter 11, så sen får vi se. Fast sen går hon väl på lunch:S

Sofia skulle ringa ang. min artikel om JB i Ängelholm idag också. Får se vad hon tycker.

Nu ska jag leta upp Hedwig. Undrar var hon sitter?

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0