Söndag

Idag har jag jobbat, 11.45- 17.30. En himla massa mäniskor som kom till Tomarp idag! :) Och gud vad många mackor de åt:P Och kakor.. Och soppa...

Igår var vi fyra personer i personalstyrkan, o idag var vi två. Men det gick ganska hyfsat. Vi missade bara två salami-mackor... Kan inte fatta hur vi kunde missa dem. Lappen fanns ju där  den skulle och allt. Pinsamt. Tur att de inte blv arga...
Men jag hoppas att vi slipper vara så få fler gånger, men det är ju svårt att förutspå hur många besökar det kommer.

Imorgon var det tänkt att jag skulle in om på Charlottes utställning, men var visst stängt. Så får se om jag hinner in någon annan dag, om inte annat så på onsdag innan Malmö. Om nu det blir något. Konsertfotografering. Hade varit kul att testa! Så nu är dte bara att hålla tummarna:)

Nu ska jag gå och lägga mig i mitt kalla rum. Hade stängt elementet innan jag stack till Peter igår, så nu var där lagom kallt:S

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0