Åby marknad

Dagen har tillbringats i Klippan på Åby marknad. Har träffat en massa kul människor och känner att det inte riktigt finns någon ork för att skriva en halv roman, så det blir bara ett par korta rader.
Det avr uppehåll HELA dagen. Kändes lite skumt med tanke på hur det var förra året.
Kristina o Jasse kom och åt lunch med oss. Kinamat. Buffe till på köpet! Gott:)

Annars känns det mest som om jag har ätit hela dagen. Och jagat toaletten. Pratat med en massa folk och varit på väg att döda min fotled. Men bara på väg. Väldigt god väg. Vet inte vad som hände, foten vek sig och jag låg på golvet. Nu har jag lite ont... Men det går väl över tills imorgon.

Vill tipsa om en annan blogg: Johans Nöjesfält. Han är tillbaka! :)

Imorgon är en ledig härlig dag. Jag ska ringa juristen som företagarna gav mig nr till. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Funderar på att baka munkar. Mmmmm...::)

Sen vill vi ha lite sol med. Plocka fram den nu! Vi vill ha sommar!!! ;)

//C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0