"Hästens dag" på Krapperup

Igår var vi och sålde saker i Krapperup, då de firade "Hästens dag". Det var en helt fantastisk dag med många fina hästar och trevliga människor! Nedan kommer ett gäng bilder från dagen som gick.


Caspar Hegardt och ÆGIR f.Skeppargården. ÆGIR är född 2000.
Caspar och ÆGIR kommer från Skeppargårdens islandshästar.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med den här bilden på ekipaget. Vad tycker ni?



Här far Rickard Svensson och Electra, med Cissi där bak, fram över banan. Vilken fart!



Och här ser vi dem igen, iförda Hästbodens snygga tröjor. Vilken reklam;)


Och här höll vi till hela dagen.

Finns även en artikel i dagens HD om hela kalaset. Läs den här. "Coola typer tog plats på Hästens dag"

Idag är det verkligen en riktig sommardag! Jag skrubbade nyss bort det mesta av min "brun-utan-sol-grej" som jag blev "målad" med innan studenten, så nu ser jag till och med ganska normal ut igen. Har gått omkrinbg och varit lite fläckig ett par dagar nu...

Imorgon ska jag jobba, och sen in till stan o träffa Nicklas. 4 år sen vi sågs sist, ska bli kul! :)

Nu hör jag hur solen och trädgården kallar;) Ha dé!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0