Krapperup imorgon!

Imorgon firas "Hästens dag" på Krapperup utanför Höganäs. Vi ska dit och sälja häst-, ryttar- och hundsaker plus lite godis. Har packat in ännu mer i lastbilen nu ikväll.

Vilket härligt väder det har varit nu i eftermiddag! Och är det fortfarande. Härligt med sommar. Jag har gått över från jeans till klänningar och tunikor nu. Man måste var alite optimistisk, men det funkar:)

Idag har jag lagt in mig på Arbetsförmedlingen. Via internet. På måndag ska jag in och anmäla mig. Suck. Känns inte riktigt bra, menmen. Nu är det bara att kila in om på måndag och slutföra det hela.

Nu ska jag se vad som finns på tv:n. Hoppas på något sevärt...:P

Tjing.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0