Midsommar!

Nu har jag och syrran varit ute och plockat en massa blåklint, prästkragar, lupiner och andra fina blommor till midsommarstången imorgon. Nu vill vi bara att det ska bli lite fint väder så att vi inte blir dyngsura när vi pyntar åbäket. Aja, det ska faktiskt bli himla kul med midsommar. Om inte så för att det verkligen är sommar när det är midsommar. Härliga tider!

Blev inget jobb idag, tyvärr. Men vi var hos mormor och åt jordgubbar istället. Jag, mamma, Cissi och Peter körde in. Framme mötte vi Calle och Birgitta. Och när de gick kom Hasse. Vilken släktträff! :)

Annars har jag inte fått så mycket gjort idag. Är inte bra att vara så ledig som jag har varit de senaste dagarna. Man sover för länge och får för lite gjort. Men på måndag ska det bli andra bullar! Då ska jag se till att göranågot med mitt liv.

Igår och idag har jag sökt en del trevliga jobb. Hoppas man åtminstonde blir kallad till intervju. Jag hade behövt det nu. Är lite jobbigt att inte veta vad man ska göra av sitt liv. Vad som händer till hösten. Jag vill inte plugga något bara för att jag ska plugga. Känns lite knepigt. Jag vill ha ett jobb och komma igång med mitt liv. Jag tar vad som helst!! Typ.

Men i alla fall är det dags att hoppa i säng nu.

Jag vill tipsa om en lite kul sida innan jag springer iväg: http://omegle.com/. En chatsida som slumpar fram olika personer när man går in. Kul!

Glad midsommar! :)

//C

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Hej Caroline!



Kul att du hittat tillbaka! Och tack så hjärtligt för länken! Och tipset om Dove Summerglow. Ska absolut testa den! Kanske kan bli ett inlägg med bus-test i bloggen framöver...



Glad sommar!

/ Johan



2009-06-18 @ 23:54:05
URL: http://hd.se/noje/nojesfaltet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0