Sommar och sol

Ännu en härlig dag med sol! Man kan inte bli annat än på gott humör när man vaknar med en strålande sol utanför fönsterna.

Idag har jag jagat lite hästskor här och där. Och har faktiskt fått tag på ett gäng, men jag vill ha fler:) Har du några liggande? Hör av dig!

Jag har slipat och fixat till ungefär 5-6 stycken nu, och har målat dem lite olika. Ska bli tjusigt det här;)

Imorse var jag, syrran och Peter på Väla och shoppade loss på Panduro. Usch, det var någorlunda ok när vi kom dit kl 10, men när vi skulle hem, knappt två timmar senare var det väldigt mycket folk....

Nu ska jag kila iväg o slänga in två kladdkakor i ugnen.

Hej så länge! :)

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0