Student, marknad och sommar.

Då var studenten avklarad. Tack alla för en underbar dag! Trots regn blev det en minnesvärd dag och kväll. Och festen fortsatte på lördagen när Calle, Birgitta, Kristina och Jasse kom:) Så igår var man ganska slut...

Och bal har det också varit. Jag slänge rin en bild när jag orkar... :P

Idag har jag och Cissi och Kristina varit inne hos mormor och fixat hennes hår. Så himla fin blev hon!:)

Ikväll har det varit packning till Åby marknad imorgon, i Klippan. Upp tidigt som jag vet inte vad. Ska vara där ute så tidigt som möjligt så att vi kommer in med lastbilen. Tio i sex var nog sista budet för när vi skulle köra hemifrån... Menmen, det ska bli superkul! Första marknaden för oss i år.
Och på söndag finns vi ute på Krapperup. Det är körtävlingar på g.

Nu har jag bestämt mig för att det är sommar och gått i klänning igår och idag. Kallt igår, men idag ganska ok. Jag tänker minsann inte låta kylan fördärva min sommar.

Sängen kallar, god natt!!
//C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0