Händelserik helg

Fredag kväll och man har hela helgen framför sig. :)

Imorgon blir det Skurups Folkhögskola. 14.30-19.15. 12 mil. Det ska bli intressant. Men gud vad jag börjar bli nervös. Fast det lägger väl sig till imorgon, det brukar göra det. Om inte så tar det en jä*la tid ner. Så då kan man ju hitta något annat att fundera över.

På söndag är det jätteloppis i Helsingborg. Jag är egentligen emot det där spektaklet, organisatören var så otrevlig sist, men nu är man där igen. Men jag har inte betalt för platsen- Tack HD=) Så jag gynnar inte dem:P Hmf.

Idag var jag en runda på HD. Fick annonsen om balfotograferingen utskriven. Sen stack jag och praoeleven Sara och satte upp dem på Ängelholms gymnasieskolor; Fram, Rönneskolan och John Bauer. Kul att komma in på JB äntligen. Skulle vara kul o gå med på någon rundvandring, eller ännu hellre gå omkring själv o se sig omkring. Får väl ta chansen till hösten vid öppet hus igen. Lyckades ju missa båda tillfällena detta året.

Nu tror jag faktiskt att det är dags att lägga sig. Jag borde iaf göra det. Men har en känsla av att det dröjer innan jag somnar...

Men ja, håll gärna tummarna för att det blir en br adag imorgon. Att jag iaf gör något slags intryck, så att jag inte faller bort i mängden. Fast jag är väl iof en av de yngsta. Kan ju vara något positivt, att jag sticker ut på grund av det. Vi får la se. Undrar när resultatet kommer.

Sov gott.
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0