"Jag vill tacka Jesus...

... För den här ledigheten, något bra som kommer från religionen i alla fall." Så sa någon av programledarna på Rix FM igår. Och jag är beredd att hålla med honom. Skönt med två dagars ledighet:)

I måndags var jag ledig, friluftsdag kallades det visst. I tisdags var det skola - usch vad jobbigt;) I onsdags var det fritt igen. På kvällen fotade jag och Martin studenter på Ängelholms studentbal. Här finns det bilder från denna. Vad tycks?

Igår grillade vi på stranden. Konstigt äder, men mysigt att det äntligen börjar bli sommar. Dock ville ingen bada med mig :/ . Och det var kanske tur det, annars hade man kanske varit helt förkyld idag... :P

Imorgon kommer Janne och skor våra pållar, eller en av dem iaf. Rodde ska bara verkas lite lätt. Sen ska jag fixa lite runt stallet med trimmern. Så att det blir snyggt:)

Men nu är det glass och varma hallon som gäller. Mmmmmm :)

Trevlig helg!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0